קיבלתם דיוור זה מכיוון שאתם לומדים/למדתם/מלמדים בסמינר ולדורף ר"ג או בתיכון הכפר הירוק.
אם אינכם מעוניינים לקבל יותר את הגיליון, פשוט השיבו עם הודעת דואל ובה בקשת הסרה
שלום לכולם,
צחוקים
- סדרת הסרטונים המאויירים Tales Of Mere Existence מציגה את החיים מנקודת מבטו של המאייר/כותב, לב אילמז
בדוגמה שלפניכם - על דייטינג של האדם המודרני
http://www.youtube.com/user/AgentXPQ - גוגל הודיעו היום על השקה של מספר יישומים חדשניים:
- הגברת יכולות המתרגם "google translate" - יכולות תרגום של חיות שונות (כולל סרטון הדגמה).
Introducing Translate for Animals (beta): Bridging the gap between animals and humans
http://www.google.co.uk/intl/en/landing/translateforanimals / - הגברת יכולות האחסון ב "google docs" - ניתן לאחסן גם חפצים בעולם האמיתי ("תוכל להריץ חיפוש ולגלות איפה השארת את המפתחות שלך")
http://www.google.com/google-d-s/promos/storage.html
ברצינות
- בתחום ממשק המשתמש נודעת חשיבות רבה ללמידה וחקר של תנועת העיניים של המשתמש בעת גלישה/שימוש באתר אינטרנט או מערכת ממוחשבת (להיכן מביט המשתמש? להיכן מופנה הקשב שלו? כיצד הוא מאתר אובייקטים? וכולי). מעקב זה מסייע כדי לתכנן את הממשק בצורה מיטבית .
שימו לב מה קורה כאשר לוקחים את הטכנולוגיה הזו, ו"רותמים" אותה לתחום הקריאה:
http://www.crunchgear.com/2010/03/25/text-2-0-eye- tracking-reading-companion- crazy-or-crazy-awesome/ - "האם תפקידו של בית הספר הוא להכין את הילד לשרוד בעולם ולכבוש מקום בחברה, או לתת לילד ידע נרחב על החיים ולהכשיר אותו לחשיבה עצמאית ויוצרת? האם יש ניגוד בין השניים? האם יש להתאים את החינוך לצרכיו וכושרו של הילד או שיש להטיל עליו משמעת חמורה שכן הילד לא ילמד דבר מרצונו החופשי?" [קישור שבור]
http://www.dugrinet.co.il/he/7971/blog/2010/march/09 - אנימציה: כיצד שוק המזון הגלובלי מביא רעב על העניים?
http://www.fastcompany.com/1580712/infographic-of-the- day-how-the-global-food- market-starves-the-poor
חג שמח,
ירון
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה