יום ראשון, יוני 30, 2024

יש לי חור בלב בצורה שלך

פרידה ממחזור י"א - טקס שער הפרחים 30.6.2024

רק לפני 10 חודשים תלמידי כיתה ח' ליוו את תלמידי כיתה א' לשער הפרחים, והיום חל ההיפוך ותלמידי א' מלווים את בוגרי מחזור י"א בדרכם אל שער הפרחים.
מחזור י"א, כיתה מפוארת. 12 ילדים וילדות, טובי לב, ערכיים, מוכשרים, יצירתיים. חלום של כל מחנך, להם הורים נחושים, שהאמינו בדרך ובבית הספר.
כולכם יודעים כמה קשה הפרידה בין תלמידים ובין המחנכ.ת אצלנו בחינוך ולדורף, שהרי נוצרים בינינו קשרים עמוקים.
כאשר אני מתקשה למצוא את המילים, אני נעזר במשוררים ובשירים של אחרים שמיטיבים לתאר את מחשבותיי ואת רגשותיי.
אז תלמידי האהובים, בערב הביוגרפיות הקדשתי לכם שיר אהבה ("את לא כמו כולם" של משינה), והיום אני רוצה להקדיש לכם שיר נוסף. שיר געגוע. שיר שאהבנו לשיר ולרקוד ביחד. שיר שמילותיו קצת ילדותיות, אך מיטיבות לבטא את שאנו חשים כבר עכשיו ונחוש עוד הרבה בעתיד.

את השיר כתב סולן להקת הג'ירפות, גלעד כהנא. גלעד מספר שהוא קיבל את הרעיון לשיר לאחר שהבת הקטנה שלו ניגשה אליו יום אחד במהלך חופשת הקיץ הארוכה וסיפרה לו שהיא מתגעגעת לחברה שלה אותה לא ראתה זמן רב.
לאחר שהוא כתב את השיר הוא השמיע אותו לבת שלו ואמר לה שהמשפט לשיר היה רעיון שלה, הבת בכלל לא זכרה את זה, ואמרה לי 'אני, אני לא אמרתי כזה דבר"

עוגן בלאושטיין, קינן גולדשטיין, דניאל מעווד, זהר נחושתן, לחן בן ארי, נוכה סקופינסקי, נעם אביטן, שירה אברהם, כליל רז, ליבי רוני גוט, דנה קרבל,  הללי ואסה

אז השיר הזה מוקדש לך, כיתה ח' 🕪:

יש לי חור בלב
בצורה שלך
בצורה שלך
בצורה שלך

לא נותר מקום
לא נותר מרווח
בצורה שלך
בצורה שלך

בייבי בי
איי לאב יו בייבי בי
איי לאב יו בייבי בי
איי לאב יו בייבי בי
איי לאב יו בייבי בי
איי לאב יו בייבי בי

כיתה ח' - עכשיו תורכם...

[לצפייה בהקראת השיר "יש לי חור בלב בצורה שלך" בטקס]

ואז עלו בנות כיתה ח' להיפרד מביה"ס וביצעו את השיר בין האצבעות של עלמה גוב.

https://youtu.be/Swkz6P4BP8c?si=lh5siBzEnWq1BEDR

איך האהבה הזאת חומקת בין האצבעות

מה יכולנו לעשות תגיד לי

שבעוד זמן קצר כל מה שנגמר 

יתחיל מחדש רק אחרת

שבעוד זמן קצר הלב שנשבר 

יפעם מחדש ובקצב

אל תאמר להתראות עדיין קשה להרפות

אם תוכל רק לפחות לומר לי

 

שבעוד זמן קצר כל מה שנגמר 

יתחיל מחדש רק אחרת

שבעוד זמן קצר הלב שנשבר 

יפעם מחדש ובקצב

 

אפשר לקוות לנסות לאחות 

את כל הפצעים ולראות שאנחנו טובים 

אל תגיד להתראות אל תגיד להתראות

 

אפשר לקוות לנסות לאחות 

את כל הפצעים ולראות שאנחנו טובים 

אל תגיד להתראות אל תגיד להתראות

 

שבעוד זמן קצר כל מה שנגמר 

יתחיל מחדש רק אחרת

שבעוד זמן קצר הלב שנשבר 

יפעם מחדש ובקצב


תלמידי מחזור י"א בית חינוך אלומות לאורך השנים, חברים לנצח: 

  1. אדם כהן (א-ה)

  2. אהד מזרחי (א-ז)

  3. אופיר רז (ד-ז)

  4. איתמר מדינה (א)

  5. איתמר מצויינים (א)

  6. בן פריזאת (א-ו)

  7. גבע זנבל (א-ו)

  8. גוני מלר (א-ו)

  9. דנה קרבל (א-ח)

  10. דן וינר (א-ו)

  11. דניאל מעווד (א-ח)

  12. הללי ואסה (ז-ח)

  13. זהר נחושתן (א-ח)

  14. יהל פוגל (א-ו)

  15. יובל לבנוב (א-ו)

  16. ינאי קובארי (ד-ה)

  17. יוחאי מאיר אלקובי (א-ו)

  18. כליל רז (א-ח)

  19. לחן בן ארי (א-ח)

  20. ליבי רוני גוט (א-ח)

  21. מאיה גורן (א-ד)

  22. מאיה מולצ'נוב (א-ו)

  23. נדב בייצ'ר (א-ז)

  24. נוגה סקופינסקי (א, ח)

  25. נועם הרצברג (ד-ה)

  26. נעם אביטן (א-ח)

  27. עוגן בלאושטיין (א-ח)

  28. עומר אברהם (א-ו)

  29. עופר הרץ גינת (א-ב)

  30. עידן גורן (א-ג)

  31. קינן גולדשטיין (ה-ח)

  32. רואי שי ריבנר (א-ב)

  33. רון זיני (א-ו)

  34. רומי דויטש (ה-ו)

  35. שירה אברהם (ד-ח)

  36. תהל בסו (א-ו)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה